24.9.08

قال ايه واجب تدويني

واجب تدويني عباره عن سؤال جالي من عند الاخت ايمان صاحبة مدونة صمت المكان صخب الكلام
وانا اللي كنت فاكر الواجبات خلصت مع المدرسة
س : اذكر 6 أسرار قد لا يكتشفها من يقابلك أول مرة ؟
1. اني لست بذلك الذكاء.
2. اني مش شايف نفسي.
3. اني مش مثقف.
4. اني بحب الناس واللمه.
5. اني مالعمرانية.
6. اني ... انا !
وللأسف يجب ان اوجه هذا الواجب لستة من البشر ( دواعي الغتاته )
ونقول :
وبس كدا كفاية اوي..

هناك 4 تعليقات:

Ihab Omar يقول...

ميرسي يا دولة الرئيس علي التمرير و لكن سبق لــ دعاء حسين ان مررت لي هذا التاج
بالمناسبة عبد السميع اغلق مدونة الديليكون , و سوف يفتتح مدونة جديدة قريبا ً .. هذا ما لدي الان
و كل عيد و انت بالف صحة و خير و سلامة

Walaa Elshamloul يقول...

محمد جميل
منور يا فنان
قرأت لك فى كوليكشن وموضوع ويل سميث عجبنى جدا
كل امنياتي الطيبة بمزيد من الابداع

إبـراهيم ... يقول...

إزيك يا جميــــــــل... مررنا من عندكم أهه، إنتا عارف لو الموضوع اتأخر أكثر من كده، هيبقى ليا تعامل تاني وثالث ورابع معااااك .....

حلو التاج السريع ده

أسماء علي يقول...

مين يا برنس ؟

اناااااااااا

انا عملت الواجب ده من زماااااااااان

مش معقول اعمله تاني

......

بس الأسرار مالها كلها مش أسرار كده ليه يا محمد ؟

يا بني قولنا 6 أسرار مانعرفهمش